Τηλεφωνικές Παραγγελίες:
2106536284 10:00-20:00
Δωρεάν Αποστολή:
Για αγορές άνω των 49€ Πανελλαδικά
Δυνατότητα Αντικαταβολής

Όροι αγορών - Επιστροφών

  •  ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μία παραγγελία, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε είτε μέσω email στο happyseasonsorders@gmail.com είτε τηλεφωνικά στο 2106536284. Οι ακυρώσεις είναι δυνατές πριν το προϊόν αποσταλεί από το κατάστημά μας! Από τη στιγμή που θα έχει αποσταλεί, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της παραγγελίας.Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής του δέματος, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα μεταφορικά της αποστολής οπότε και η εταιρία courier θα απαιτήσει το ποσό από τον πελάτη.

 

Αφού ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ήμερων, Σε τέτοια περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει με δικά του έξοδα τα προϊόντα που παρέλαβε στην αρχική τους συσκευασία και συνοδευόμενα από την απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο. Αφού παραληφθούν από εμάς και διαπιστωθεί ότι πράγματι τα προϊόντα είναι στην αρχική τους συσκευασία μπορεί να πραγματοποιηθεί αλλαγή αυτών ή να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων.

 

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να δηλώσει το αίτημα του για επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το προϊόν πίσω στην αρχική του συσκευασία και την απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο με δική σας χρέωση. Σε περίπτωση που μας αποστείλετε το δέμα και η χρέωση επιβαρύνει εμάς το ποσό των μεταφορικών αφαιρείται από το ποσό επιστροφής χρημάτων. Επίσης σε περίπτωση που το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ολοκληρωθεί η επιστροφή του ποσού.
Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήσατε την αγορά σας, στο paypal ή σε τραπεζικό λογαριασμό αντίστοιχα με τον τρόπο που είχατε επιλέξει ως πληρωμή.

 

  • ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να μας αποστείλει το προϊόν και στη συνέχεια εμείς να αναλάβουμε τη διαδικασία εξακρίβωσης των λεγομένων του πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο eshop, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλουμε να τα αποζημιώσουμε στον πελάτη.

 

Η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν απώλειες όπως π.χ. κατεστραμμένα δέματα, χτυπημένα ή ακόμα και σπασμένα μέρη τα οποία πραγματοποιήθηκαν κατά την αποστολή των προϊόντων.
Η ευθύνη βαραίνει τη μεταφορική ή/και την εκάστοτε εταιρία courier. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη μεταφορική ή το courier για την επίλυση του προβλήματος.